Mecenarstvo je u prošlosti iznedrilo brojna zdanja i obogatilo generacije. Danas su sasvim izuzetne pojave kao što je Madlena Zepter, koja je i sama naklonjena umetnosti i veoma je dobro poznaje, i koja želi da svome gradu i svojoj zemlji pruži ono što u svetu odavno postoji
Uz vlasnicu Madlenu Zepter, na čelu Opere i teatra Madlenianum od pre godinu dana nalazi se prof. dr Branka Radović, jedan od najboljih poznavalaca operske muzike kod nas. Za Magazin Biznis gospođa Radović govori o biznisu i kulturi, o relaciji država – biznis – kultura, oklevanju bogatih da uđu u zadužbinarstvo i ekskluzivno otkriva planove ove kuće. Razgovor smo započeli citatom iz knjige „Partitura“ Branke Radović (izdanje ZEPTER book world): „Ne znam od kada traje moje poniranje u svetove muzike i književnosti, čini mi se oduvek i –zauvek. Iz dvoumljenja koja je ljubav snažnija i veća, nikada se nisam odlučila…“
• Odnedavno ste tim ljubavima dodali i prestižno mesto prve dame (uz Madlenu Zepter, vlasnicu) Madlenianuma. Da li je i to postalo još jedna, neotkrivena, Vaša ljubav?
– Mnogo puta su u različitim političkim prilikama i situacijama pominjali moje ime, a ipak do realizacije nije dolazilo. Više sam volela da budem „sa druge strane“, kao dugogodišnji muzički kritičar upoznala sam teatar kao finalni umetnički produkt. Možda je u zrelim godinama trebalo da upoznam i put do dolaska na svet umetničkog dela, da se sretnem sa problematikom stvaranja i nastajanja opere, baleta, mjuzikla, posebno drame. Kako ste rekli, dužna sam u izvesnom smislu bila i svojoj književnoj profesiji da se direktnije i konkretnije zainteresujem i bavim njome.
Opširnije u štampanom izdanju